top of page
חיפוש

הייה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם

עודכן: 27 בינו׳ 2021

השבוע התחילה שנת 2021. כשאני מסתכלת אחורה אני מבינה ששנת 2020, לצד עשייה מרובה, היתה עבורי שנת מעבר. מעבר מהעולם הישן אל העולם החדש. מעבר מאני לאנחנו.

השנה הזו היתה מאתגרת מאוד מהרבה בחינות, אבל היו בה גם מתנות ונזרעו בה זרעים של שינוי. היא הכריחה אותנו לצאת מאזור הנוחות ולהיות יצירתיים, היא לימדה אותנו צניעות ווויתור על "דברים" מיותרים, היא גרמה לנו לדעת שכולנו שווים, ועד כמה הקיום שלנו על פני הכדור הוא שברירי.

אני שומעת רבים מייחלים ומברכים שנוכל לחזור לחיים 'נורמליים'. אני מקווה שלא ניפול חזרה אל האוטומט של העולם הישן, ושלא ניתן לאגו ולפחד להמשיך לנהל אותנו. אנחנו חלק משינוי גדול שקורה בעולם ואני מאחלת לנו שנסכים באומץ להיות גשר לעולם החדש.

אז הנה התחילה שנה אזרחית חדשה ולקראתה * פיתחתי קורס חדש ומעמיק בזום ״מסע ההתחדשות" (מתחיל ב 22.2.21) מיועד ליוצרות, מנחות, מטפלות ולכל מי שרוצה להתחדש להרשמה כאן * אני מציעה מגוון קורסי יומן מסע ויזואלי בסטודיו שלי בבית חרות, קבוצות קטנות , חוויתיות, בדגש על הסיפור שלי. https://www.shvileyofir.com/yoman-masa

* שדרגתי את האתר שלי "שבילי אופיר". אני מזמינה אותך להכנס לאתר ולשוטט בין השבילים https://www.shvileyofir.com/ * התחלתי לימודי אוצרות בעיצוב, תכנית בינלאומית בשנקר ואני מקוה בשנה זו לאצור תערוכה כיוזמה חברתית המאפשרת שונות ושיתוף. חלום שנצור בי.

אני מסיימת מדבריו של מהטמה גנדי: "היה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם" ומאחלת לכולנו שנה של התחדשות.

אשמח לשמוע ממך, צרו איתי קשר פה.


נעמי גורדון-חן


274 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page